Mehine ehe, mis leevendab stressi.

25.09.2017
Mehine ehe, mis leevendab stressi.

Tere! Mina olen Mikk King of Spadesist. Meeste ajatu stiili ikoonid, nagu Sotheby’s Real Estate juht Alexander Kraft, itaalia tööstur Matteo Marzotto, endine Lamborghini ja praegune Bugatti ülem Stephan Winkelmann ja ka paljud teised kannavad mehist ehet, mis suudab väga tõhusalt vaimseid pingeid vähendada.

Selleks ehteks on helmestest käevõru. Seda, kas nimetatud härrased selle käevõru abil stressi maandavad, ma ei tea – aga mina küll ja näitan nüüd ka sulle, kuidas ma seda teen.

Olen mitmes oma varasemas videos rääkinud meditatsioonist ning et see on vankumatut teaduslikku tõestust leidnud kui stressi ja vaimsete ning füüsiliste pingete leevendaja, enesekindluse tõstja ning hirmude peletaja. Ja väga palju uuringuid on teostatud ka meditatsiooni ühe haru – mantratel põhineva meditatsiooni kohta...ja seda samuti suure eduga.

Mantra on hinduismis ja budismis mingi olulise religioosse tähendusega häälitsus, mis aitab meditatsioonile keskenuda. Probleem on selles, et ei mina, ega ka suure tõenäosusega sina pole budist ega hinduist ning seetõttu mantratest väga kaugel.

Nüüd ma aga näitan, kuidas sa saad samale loogikale tuginedes ehitada väga mõjusa ja relevantse “mantra”. Enamus meie stressist ja vaimsetest pingetest tuleb ühest emotsioonist – hirm. Hirm tuleviku ees, hirm teha vale otsus, hirm kaotada, hirm võita, hirm näida rumalana...see rida jätkub lõputult. Ja meil kõigil – absoluutselt kõigil on oma hirmud.
 


Niisiis – kui sa tunned, et vererõhk tõuseb ja tekib ärevus, võta see helmestega käevõru käelt ning libista läbi sõrmede, iga helbe juures öeldes oma mantra: “ma ei karda”. Siin täidab see käevõru põhimõtteliselt palvehelmeste ülesannet, aidates sul mantrale keskenduda. Ilma selle füüsilise puudutuseta helmestel hajub su mõte juba peale neljandat-viiendat mantra kordamist ning ei ole seetõttu efektiivne.

“Ma ei karda” mantra on seetõttu ülitõhus, et ta on universaalne. Meie teadvus tihti ei mõistagi ärevuse põhjust – justnagu ei oleks ühtegi ratsionaalset põhjust ärevust tunda, kuid millegipärast on siiski vererõhk laes. Kui kordame vaid “ma ei karda” mantrat, annab see signaali alateadvusesse, mis ise vajalikud pusletükid paika sätib ning ärevust ja stressi aitab vähendada.

Stiiliikoonide eeskujule tuginedes võib kindlalt väita, et see on härrasmehele sobilik ehe, eriti kui lased selle teha (pool)vääriskividest. Ühtlasi veendu ka, et ehtel oleks ka helmestest erinev vahetükk, mis mantra kordamise ajal annab märku ühe helmeringi täis saamisest. Mitu ringi peaksid tegema? Mida rohkem, seda tõhusam on meditatsioon, kuid veendu, et suudaksid neid teha vähemalt paar.

Allikas: Kliki uuringute nägemiseks...
  1. Goleman, D. J., & Schwartz, G. E. (1976). Meditation as an intervention in stress reactivity. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 44(3), 456-466.

  2. Efficacy of Frequent Mantram Repetition on Stress, Quality of Life, and Spiritual Well-Being in Veterans. Jill E. Bormann, Tom L. Smith, Sheryl Becker, Madeline Gershwin, Laureen Pada, Ann H. Grudzinski, Elizabeth A. Nurmi. Journal of Holistic Nursing  Vol 23, Issue 4, pp. 395 - 414

  3. Effects of Transcendental Meditation practice on brain functioning and stress reactivity in college students. FredTravis, David A.F.Haaga, John Hagelin, Melissa Tanner, Sanford Nidich, Carolyn Gaylord-King, Sarina Grosswald, Maxwell Rainforth, Robert H.Schneider. International Journal of Psychophysiology Volume 71, Issue 2, February 2009, Pages 170-176

  4. Bormann, J. E., Oman, D., Kemppainen, J. K., Becker, S., Gershwin, M. and Kelly, A. (2006), Mantram repetition for stress management in veterans and employees: a critical incident study. Journal of Advanced Nursing, 53: 502–512.

  5. Responses to Mantram Repetition Program from Veterans with posttraumatic stress disorder: A qualitative analysis. Bormann, Jill E, PhD, RN; Hurst, Samantha, PhD; Kelly, Ann, MS, APRN, PMHCNS-BC. Journal of Rehabilitation Research and Development; Washington50.6 (2013): 769-84.

  6. STUDY THE EFFECT OF AUM CHANTING ON STRESS MANAGEMENT. SWADESH BHATT AND MANISH GUPTA. International Journal Of Creative Research Thoughts. Vol. 1 , Issue. 1 , Jan 2013 ISSN : 2320-2882

  7. BRIEF MEDITATION TRAINING CAN IMPROVE PERCEIVED STRESS AND NEGATIVE MOOD. Lane, James D; Seskevich, Jon E; Pieper, Carl F. Alternative Therapies in Health and Medicine; Aliso Viejo13.1(Jan/Feb 2007): 38-44.

  8. Mantra Meditation as a Bedside Spiritual Intervention. Chan, Roxane Raffin. Medsurg Nursing; Pitman23.2 (Mar/Apr 2014): 84-8, 100.

  9. Principles and Practice of Stress Management. Paul M. Lehrer, Robert L. Woolfolk, Wesley E. Sime. Guilford Press, Aug 16, 2007

King of Spadesi uudiskiri ilmub kaks korda kuus.
Meiega õpid uut nii tervisest kui King of Spadesist.
Sinu e-maile ei jagata kolmandate osapooltega.

Me ei jaga kunagi Sinu e-maili aadressi ega muud isiklikku infot kolmandate osapooltega ilma Sinu selge nõusolekuta. Tutvu kasutustingimustega.

Heida pilk ka meie teistele postitustele

Kuidas hoida oma fookus terav ja mõte selge ka siis, kui oled sunnitud öösel töötama

Kuidas hoida oma fookus terav ja mõte selge ka siis, kui oled sunnitud öösel töötama

27.02.2017
Igal ettevõtlikul mehel on hetki, kus päevas jääb tunde liiga väheks ja tuleb ööst lisa võtta.
[...]
Unustatud näoilme, mis vabastab rahuloluhormoonid

Unustatud näoilme, mis vabastab rahuloluhormoonid

09.04.2018
Kas sa soovid endas vallandada heaolu- ja õnnehormoone, alandada stressitaset ning kõige tipuks olla mõjukam ning panna teised endasse positiivselt suhtuma?
[...]
Ei jõua trenni? Pole probleemi!

Ei jõua trenni? Pole probleemi!

05.03.2018
Pole hullu – oma füüsilise koormuse võid kätte saada ka tugitoolis istudes ja .... visualiseerides.
[...]
Vaid muusika abiga sooritusvõimele 10% juurde?

Vaid muusika abiga sooritusvõimele 10% juurde?

20.02.2018
Kuidas õige muusika kuulamise faaside planeerimise ja õige muusika valikuga saad oma sportlikke tulemusi tõsta kuni 10%.
[...]
Miks me oleme nõrgemad kui meie isad ja vanaisad

Miks me oleme nõrgemad kui meie isad ja vanaisad

12.06.2018
Õpi videost, millisele hormoonile me võlgneme oma mehelikkuse, jõu, tugevuse ning soovi pidevalt edasi pürgida.
[...]
Tõsta oma füüsilist võimsust vähem kui 1 euroga

Tõsta oma füüsilist võimsust vähem kui 1 euroga

04.09.2018
Võib tunduda uskumatu, kuid usutavasti odavaim füüsilise võimsuse ja vastupidavuse tõstmise vahend on naatriumvesinikkarbonaat..... ehk tavaline söögisooda.
[...]
Lõpeta läbi suu hingamine – Buteyko meetod

Lõpeta läbi suu hingamine – Buteyko meetod

23.10.2017
Väga paljud inimesed, hinnanguliselt lausa pooled täiskasvanutest, mina nende hulgas, hingavad valesti – hingatakse suuga ning liiga palju. Võiks ju arvata, et lisahapnik on hea ja tervistav, kuid tegelikkuses...
[...]
Kuidas teha rohelist teed nii, et ta oleks tegelikult ka tervislik?

Kuidas teha rohelist teed nii, et ta oleks tegelikult ka tervislik?

17.04.2017
Roheline tee on vähemalt teoorias tõeliselt tervislik jook, kuna tal on lugematu arv häid omadusi...
[...]
Sulge

Ostukorv on tühi

Vahesumma:
Mine ostukorvi Jätka ostmist