Füsioterapeut Georg Laasiku viis harjutust King of Spadesi meestele

13.11.2017
Füsioterapeut Georg Laasiku viis harjutust King of Spadesi meestele
Telli King of Spades siit


Tere, mina olen Mikk King of Spadesist ning see video saab olema üheks King of Spadesi kullafondist, kuna minuga on liitunud füsioterapeut Georg Laasik. Olen ise Georgile palju tänu võlgu, kuna ta on mind terveks ravinud mitmest tõsisest õlavigastusest, mil ma ei suutnud endale isegi särki selga panna.

Kutsusin Georgi siia seetõttu, et minuga sarnaselt on paljud mehed päevad läbi mõnes sundasendis, olgu selleks siis autoroolis või kontorilaua taga istumine. See aga toob omakorda kaasa suured lihaspinged, peavalud ning palju muid vaevusi. Georg hakkab kohe näitama viie harjutuse varal, kuidas edukalt sundasendist tingitud probleemidega võidelda, kuid enne veel paar küsimust:

(Mikk): Georg, sa oled füsioterapeut. Palun räägi, mida füsioterapeut täpselt teeb?
(Georg): Füsioterapeudi eesmärk on inimese elukvaliteedi tõstmine läbi parema kehalise heaolu. Füsioteraapia toimib nii probleeme ennetava meetmena kui ka vigastuste ravis.

(Mikk): Millise sagedusega võiksid inimesed füsioterapeudi juures käia?
(Georg): Sellele on üheselt võimatu vastata. Peamiselt oleneb see, kas inimesel on juba mõni krooniline probleem või mitte. Üldistatult arvan, et kord aastas võiks enda hetkeseisu teada saamiseks end ikka füsioterapeudile ette näidata.

(Mikk) Hakkad kohe viit tõhusat harjutust ette näitama. Soovid sa enne veel nende kohta midagi öelda?
(Georg): Jah, peamiselt panen südamele, et harjutused töötavad vaid siis, kui neid teha. Ideaalis võiks end liigutada iga tunni tagant, kuid ka vaid paaril korral päevas selle harjutuste kompleksi läbi tegemine võib pikemas perspektiivis palju kasu tuua.

(Georg): Enne harjutusi mõne sõnaga turvalisusest. Tähtis on alustada mõistliku hulga ja koormusega. Tee neid harjutusi alguses mitte rohkem kui kümme kordust korraga ja vaata, kuidas su enesetunne peale seda on. Kui tunned ebamugavust või kiirgavat valu, jäta sooritamine pooleli ja uuri koos spetsialistidega välja, mis võis selle põhjus olla. Mõistlikult tehes on need harjutused turvalised ja väga tõhusad.

  1. Harjutus on hingamisharjutus. Tõmba oma lõuga sisse, nagu keegi vehiks sul näo ees ja tee viis rahulikku hingamist. Jälgi, et lõug ei liiguks ette – et ta oleks kogu aeg sisse tõmmatud. See harjutus paneb su kaela aktiivsesse asendisse, et saaksid hakata tegema järgmist harjutust.

  2. Harjutus – see vajab veidi fantaasiat. Kujuta ette, et sinu ees mõne meetri kaugusel on orav, kes hakkab jooksma mööda seinu. Ta jookseb kõigepealt mööda põrandat, siis mööda seina üles, siis laest teiselt poolt alla – ja sina jälgid seda oravat rahulikult peaga, mitte silmadega. Mida kauem sa seda harjutust teinud oled, seda lähemale saad selle kujuteldava orava tuua ehk seda rohkem võid sa oma peaga töötada. 

  3. Harjutus – õlad. Kõigepealt jälgi, et sul oleks endiselt lõug sisse tõmmatud ning õlad taga ja hakka õlgadega tegema number kaheksaid – külili kaheksad nagu lõpmatuse märgid. Eesmärgiks on käte taha viimisel viia nad nii kaugele taha kui võimalik.
  1. Harjutus – selg. Siruta vasak jalg ette ja pane mõlemad käed rusikasse, peopesad ülespoole. Nüüd libista oma paremat rusikat mööda vasakut jalga alla. Teine – vasak käsi – teeb vastupidist liigutust, tõustes küünarnukiga ülespoole. Võid ka varbad enda poole tõmmata, saades nii lisapinget reie tagaosale ning tuharanärvile. Ja samamoodi ka teise poolega – sirutad ette parema jala ning libistad selle peal vasaku käe rusikat.
  1. Harjutus – rindkere sirutus koos hingamisega. Alusta nii, et vii käed laiali ja hinga sügavalt sisse. Välja hingates aga kummarda ette ning lõdvestu. Selle harjutusega alusta 3-5 korraga, kuna intensiivne hingamine võib muidu põhjustada peapööritust.

Proovi neid harjutusi ning kui tunned, et verevarustus paraneb, tekib kuidagi uus hingamine ning mõistad, et füsioteraapia on tõhus, siis võta Georgiga ühendust www.georglaasik.ee

Loodan, et said siit videost palju uut ja väärtuslikku ning kohtume juba varsti!


UUDISKIRI

King of Spadesi uudiskiri ilmub kaks korda kuus.
Meiega õpid uut nii tervisest kui King of Spadesist.
Sinu e-maile ei jagata kolmandate osapooltega.

Me ei jaga kunagi Sinu e-maili aadressi ega muud isiklikku infot kolmandate osapooltega ilma Sinu selge nõusolekuta. Tutvu kasutustingimustega.

Oled skeptiline?

See on mõistetav ja mõistlik, kuna toidulisanditurg on täis tooteid, mille kvaliteet ja toime on küsitavad. King of Spadesi aluspõhimõteteks on aga ausus ja läbipaistvus.

Veendu selles ise, klõpsates allpool asuvatele sind huvitavatele küsimustele ning luba mul isiklikult lahti seletada, kas ja kuidas saab King of Spades sulle abiks olla. Minu mehesõna.

Mikk-Alvar Olle
King of Spades asutaja

 

Vaata, kuidas King of Spades sind aidata saab
Klõpsa videoakna all asuvatele sulle olulistele küsimustele ja meie asutaja Mikk vastab sulle.

play_arrowKuidas mina King of Spadesist kasu saan?1:31

play_arrowKui kiiresti ma mõjusid tunnen?0:36

play_arrowKas tervislikust toitumisest ei piisa?0:25

play_arrowKas King of Spades on teaduspõhine?0:43

play_arrowKas ma peangi jääma King of Spadesi võtma?0:48

play_arrowKuidas King of Spadesi toodetakse?0:52

Heida pilk ka meie teistele postitustele

Buda munga tehnika, mis aitab mul fookust hoida

Buda munga tehnika, mis aitab mul fookust hoida

02.05.2017
Kindlasti tead, mis tunne see on, kui sa ei suuda teinekord lõpetada isegi küllalt lihtsat ülesannet nagu e-maili kirjutamine või kirja mõttega läbi lugemine...
[...]
Mehine ehe, mis leevendab stressi.

Mehine ehe, mis leevendab stressi.

25.09.2017
Kui seda ehet kannavad klassikalise ja ajatu meeste stiili ikoonid nagu Sotheby’s Real Estate juht Alexander Kraft, Itaalia tööstur Matteo Marzotto ja Bugatti ülem Stephan Winkelmann, sobib see ehe ka sinu mehelikku elegantsi esile tooma.
[...]
Tõsta oma produktiivsust nagu kindral Eisenhower

Tõsta oma produktiivsust nagu kindral Eisenhower

17.07.2017
Selles videos tahan ma sulle tutvustada ühe kaasaja edukaima mehe, esimese NATO vägede ülemjuhataja, viie tärni kindrali ja endise USA presidendi Dwight D. Eisenhoweri...
[...]
Vaid muusika abiga sooritusvõimele 10% juurde?

Vaid muusika abiga sooritusvõimele 10% juurde?

20.02.2018
Kuidas õige muusika kuulamise faaside planeerimise ja õige muusika valikuga saad oma sportlikke tulemusi tõsta kuni 10%.
[...]
Võitle kui härrasmees! Profipoksija Rain Karlson näitab põhilisi kaitse- ja ründevõtteid poksis.

Võitle kui härrasmees! Profipoksija Rain Karlson näitab põhilisi kaitse- ja ründevõtteid poksis.

06.06.2017
Härrasmeheliku elustiili juurde käib paratamatult ka oskus enda eest seista ja ennast kaitsta ka siis, kui asjad tuliseks lähevad.
[...]
Kuidas põletada kaks korda kiiremini rasva ja hoogustada lihaskasvu.

Kuidas põletada kaks korda kiiremini rasva ja hoogustada lihaskasvu.

13.11.2018
Tegemist on teaduslikult tõestatud kontseptsiooniga, mis viib su sportlikud ja esteetilised resultaadid hoopis teisele tasemele. Ja seda hoolimata su senisest treeningstaažist.
[...]
Miks peaksid ärkama 04.45 hommikul?

Miks peaksid ärkama 04.45 hommikul?

20.11.2018
Miks peaks üks tervemõistuslik mees ärkama vabatahtlikult 04.45 hommikul (ja mitte kiirustama varahommikusele Riia- või Kopenhaageni-lennule)? 
[...]
Kas sinu otsuseid juhib TITA?

Kas sinu otsuseid juhib TITA?

26.02.2018
Sedakorda annab Mikk võimsa võtme märkamaks, kas sinu otsuseid juhib TITA ehk Teiste Inimeste Tunnustav Arvamus.
[...]